Materiały promocyjne

Psychologia poznawcza odgrywa w reklamie bardzo istotną rolę,obejmuje każdy element od doboru kolorów, ilości światła, ekspozycji produktu, po efekt emocjonalny.

Wiemy jak oddziaływać na odbiorcę.

Wraz z rozwojem interaktywności określenie sztuka reklamy nabrała większego znaczenia. Obecnie tworząc przekaz należy określić jego charakter i uwzględnić rodzaje nośników, reguły i kompetencje kulturowe, wartości i preferencje współczesnej publiczności, zasady estetyki, marketingu i kreacji wizerunku.

Kampanie reklamowe

Planujemy, realizujemy i monitorujemy działania marketingowe odbywające się w mediach masowych. Dobieramy najbardziej skuteczne narzędzia pozwalające na osiągnięcie celów i dotarcie do wybranej grupy docelowej.

Materiały drukowane

Projektujemy wszelkiego rodzaju materiały drukowane, począwszy od ulotek i plakatów, poprzez broszury, foldery i katalogi, kończąc na drukach wielkoformatowych.

Skład i przygotowanie do druku

Architektura informacji

Tworzymy architekturę informacji dla katalogów, folderów, broszur, a nawet ulotek i plakatów reklamowych. Porządkujemy informację tworząc czysty i klarowny przekaz marketingowy.

Kategoryzacja

Przeprowadzamy kategoryzację treści, oferty i działów. Analizujemy cechy, tworzymy zbiory, przeprowadzamy redukcje i wzbogacenia, grupujemy i porządkujemy.

Etykietowanie

Czerpiemy z umiejętności i wiedzy z zakresu nazewnictwa marketingowego, dzięki czemu z łatwością organizujemy treści nadając im nazwy rozpoznawcze.